Objem: | 800 ccm |
Vyrobeno: | 2022 |
Výkon: | 56 kW |
Najeto: | 0 km |
BENELLI Leoncino 800 ABS, ZÁRUKA 4 ROKY
Barvy: hnědá, šedo-stříbrná, zelená
Přijímáme objednávky pro tuto novinku 2022. První stroje, v omezeném množství, nám dorazí v průběhu druhé poloviny dubna 2022.
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
Benelli se orientuje se zvýšeným úsilím na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje se stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu a proto nyní mají všechny motocykly Benelli prodlouženou záruku na 4 roky.
PŘEDNOSTI:
DESIGN
Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.
Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.
U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější, čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino.
MOTOR
Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm; s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min.
Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka znamená že jde o moderní a spolehlivý agregát.
PODVOZEK
Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový, který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu.
Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.
Zadní kolo je odpruženo centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny, útlumu i odskoku .
Brzdový systém je mimořádně bezpečný - vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm a čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo 180/55-17.
Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli tak, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.
Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem, který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leoncino /125,250,500,800ccm /, je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.
Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .
Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.
Lvíček / logo továrny Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.
Technické specifikace:
Typ motoru:: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih:: | 88 mm x 62 mm |
Zdvihový objem:: | 754 ccm |
Kompresní poměr:: | 11,5: 1 |
Maximální výkon:: | 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min. |
Max. točivý moment:: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru:: | Elektrický startér |
Převodovka:: | 6stupňová |
Sekundární převod:: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: | 2.140 x 870 x 1.160 mm |
Rozvor:: | 1.460 mm |
Výška sedla:: | 805 mm |
Objem nádrže:: | 15 l, rezerva 3l |
Pneumatika - přední:: | 120/70 - ZR17 – M/C 58W |
Pneumatika - zadní:: | 180/55 - ZR17 – M/C 73W |
Odpružení - přední:: | Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 130MM |
Odpružení zadní:: | Nastavitelný monoschock |
Brzda - přední:: | Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS |
Brzda - zadní:: | Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost:: | 222 |
spotřeba: | 4,9l/100 km |
svíčky: | NGK CR8E |
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.
Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit.
Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete souhlas s použitím všech cookies.
Nastavení souborů cookies
Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.