| Objem: | 520 ccm | 
| Model: | 2025 | 
| Výkon: | 35 kW | 
| Najeto: | 0 km | 
 
						Voge 525 DSX, ABS, TCS, záruka 4 roky, kamera
- možnost svézt se na předváděcím modelu přímo na prodejně: ANO
Barevné varianty: modrá, černá, stříbrná
Možnost výhodného spotřebitelského úvěru od společnosti ESSOX.
ZÁRUKA 4 ROKY - bez omezení počtu majitelů, bez omezení kilometrů, platná i pro podnikatele.
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
Video prohlídka ZDE
Jsem tvoje cesta z města
Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe.
Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí. Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.
Mojí standardní výbavou je LCD přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace. Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.
Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci.
Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek. Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo.
Technické údaje
Motor
| Objem motoru | 494 cm3 | 
| Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC | 
| Maximální výkon | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm | 
| Maximální kroutící moment | 50,5 Nm / 6 500 rpm | 
| Kompresní poměr | 11.5: 1 | 
| Sekundární pohon | řetězem | 
| Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů | 
| Starter | elektrický | 
| Chlazení | vodou | 
| Emisní norma | EURO 5 | 
| Emise CO | 90 g/km | 
| Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch | 
| Objem nádrže | 18 litrů | 
| Spotřeba paliva | 3,9 l/100 km | 
| Maximální rychlost | 160 km/hod | 
Podvozek a brzdy
| Přední odpružení | plně nastavitelná Upside-Down vidlice Kayaba ø 41 mm a zdvih 150 mm | 
| Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm | 
| Přední pneu | 110/80-R19 – Metzeler Tourance | 
| Zadní pneu | 150/70-R17 – Metzeler Tourance | 
| Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) | 
| Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) | 
| ABS | ano, Bosch - vypínatelné | 
Rozměry a hmotnosti
| Rozměry (D׊×V) | 2 215 × 840 × 1 365 mm | 
| Pohotovostní hmotnost | 206 kg | 
| Výška sedadla | 830 mm | 
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.