Objem: | 570 ccm |
Vyrobeno: | 2022 |
Výkon: | 25 kW |
Najeto: | 0 km |
Linhai UTV 570 T-BOSS EFi EPS T1b SPZ 5 LET ZÁRUKA
!!! NYNÍ AKCE při zakoupení stroje prodloužená záruka 5 LET!!!
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
T1b = žlutá SPZ = řidičské oprávnění skupiny B -automobil nebo T
výbava v ceně:
Barvy: šedá, camouflage
Prohlédněte si nabídku pracovních vozíků a přívěsů k této čtyřkolce.
Vyhlášený dříč UTV 570 T-Boss EPS je nyní ještě lepší, ještě výkonnější a ještě odolnější. Moderní design se sportovním akcentem a novými litými koly zaujme na první pohled. Díky posilovači řízení je řízení příjemné a snadné i když vezete plný náklad. Nová ocelová korba skvěle snáší i drsné zacházení. A navíc je tu motor - zcela nový, silnější, živější, úspornější. Nový Linhai 570 T-BOSS EPS je ideální pomocník pro všechny práce v lese, na stavbě, v parcích, zahradnictvích, sportovních areálech, při zásobování horských hotelů
Motor
Nový jednoválcový motor se vstřikováním EFI má zvýšený výkon a více než dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech, která je vybavená i parkovací polohou P.
Elektrický posilovač řízení
Posilovač výrazně zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Řízení vyžaduje daleko menší námahu, a to hlavně v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí volant z ruky, protože většinu energie pohltí posilovač.
Pohon 4x4
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkou diferenciálu zaručuje vynikající prostupnost v těžkém terénu. Pro těžké práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici uzávěrku diferenciálu a silnou redukci do pomala.
Nezávislé zavěšení kol
Široký podvozek a nízké těžiště zajišťuje výbornou stabilitu a skvělou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena ve dvojitých A-ramenech se snadno seřiditelným pérováním. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení.
Velká sklopná korba
Na prostorné korbě odvezete vše, co potřebujete. Díky praktickému vyklápěcímu čelu a snadnému sklápění s asistencí plynových vzpěr je složení každého nákladu hračkou. Korba navíc skvěle podtrhuje elegantní sportovní design stroje.
Veškeré ovládání po ruce
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání naprosto přirozeně padne do ruky. To usnadňuje práci, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje a řízení máte neustále pod kontrolou.
Výkonné brzdy
Mohutně dimenzované hydraulické brzdy s velkými kotouči poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou navíc skvěle předvídatelné a bezpečně zastaví stroj i s plným nákladem nebo těžkým přívěsem.
Multifunkční LCD displej
Přístrojová deska s modře podsvíceným multifunkčním LCD displejem je výborně čitelná a poskytuje všechny důležité informace: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel najetých km, počet motohodin, indikátor pohonu 2WD / 4WD, teploměr chladící kapaliny, palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Bohatá výbava v ceně
I přes zcela bezkonkurenční cenu nabízí Linhai UTV 570 T-BOSS EPS bohatou výbavu již v základu. V ní nechybí pevná plastová střecha odolná UV záření, plnohodnotné čelní plexi, masivní přední ochranný rám, bezpečnostní sítě ve dveřích, madla pro spolujezdce, hlavové opěrky, tažné zařízení nebo elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním.
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)
TECHNICKÉ PARAMETRY
Motor
Typ: |
čtyřtaktní jednoválec SOHC EFI, 4 ventily |
Objem: |
499,5 cm3 |
Vrtání x zdvih: |
Ø 91 × 76,8 mm |
Max. výkon: |
25 kW (35k) / 6500 ot./min. (off-road) |
Max. točivý moment: |
39 Nm / 5500 ot./min. (off-road) |
Chlazení: |
kapalinou + elektrický ventilátor |
Plnění motoru: |
elektronické vstřikování paliva DELPHI (GB) |
Hnací systém
Pohon: |
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: |
automatická - variátor CVTech se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem |
Koncový převod: |
kardanovými hřídeli vpředu i vzadu |
Podvozek
Zavěšení přední: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: |
hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Pérování zadní: |
hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Brzdy přední: |
hydraulické kotoučové |
Brzda zadní: |
hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: |
AT25 x 8 - 12 |
Pneumatiky zadní: |
AT25 x 10 - 12 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: |
2790 mm |
Celková šířka: |
1470 mm |
Celková výška: |
1920 mm |
Výška sedadel: |
860 mm |
Světlá výška: |
280 mm |
Rozvor: |
1855 mm |
Pohotovostní hmotnost (vč. náplní): |
563 kg |
Rozměry korby: |
1370 x 970 x 290 mm |
Nosnost korby: |
200 kg |
Palivová nádrž: |
26 l |
Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: rychloměr, otáčkoměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, počítadlo najetých motohodin, digitální palivoměr, palubní hodiny, teploměr chladicí kapaliny |
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.
Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit.
Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete souhlas s použitím všech cookies.
Nastavení souborů cookies
Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.