Objem: | 570 ccm |
Model: | 2024 |
Výkon: | 33 kW |
Najeto: | 0 km |
SEGWAY Snarler AT6 S white/red SPZ T3b
! NYNÍ AKCE při zakoupení stroje prodloužená ZÁRUKA 5 LET!
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
T3b = žlutá SPZ
BARVY: černozelená, bíločervená, stříbrnomodrá
Prohlédněte si nabídku pracovních vozíků a přívěsů k této čtyřkolce.
Výbava v ceně:
- LED OSVĚTLENÍ
- ELEKTRICKÝ NAVIJÁK
Robustní, výkonný, schopný v terénu. Žádná práce pro něj není příliš těžká. Pracovně-užitkový Snarler je odolný stroj pro náročné úkoly a extrémní podmínky, který si vás získá svojí živostí, odolností a snadným ovládáním.
KRÁSNÝ I PRAKTICKÝ
Snarler je nejen atraktivní, ale zároveň také praktický. Široké blatníky jsou maximálně účinné, i bez doplňkových lemů budete na Snarleru patřit k nejčistším jezdcům. Málokterá čtyřkolka vás před blátem ochrání tak, jako Snarler.
MECHANICKÉ ZVÍŘE
Sebevědomý a dynamický design Snarlera je radikálně odlišný od běžných trendů. Snarler je jako mechanické zvíře v lese.
VÝKONNÝ MOTOR DOHC
Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec nejnovější generace o objemu 570 ccm má výkon 44 koní a 48 Nm točivého momentu. To jej řadí mezi absolutně nejvýkonnější motory této objemové třídy. V nejprudších stoupáních nebo při tahání těžkých stromů si s výkonem nemusíte dělat žádné starosti.
PÍST CHLAZENÝ OLEJEM
Speciální trysky rozstřikují dva proudy oleje zespoda na dno pístu a tím jej účinně ochlazují. Výsledkem je mimořádná spolehlivost a účinnost motoru.
DVA CHLADIČE
Díky dvojitému chlazení s vodním chladičem a chladičem oleje pracuje motor neustále při optimální teplotě, i v extrémních podmínkách.
NEKOMPROMISNÍ PODVOZEK
Nezávislé zavěšení kol, velké nájezdové úhly a nadprůměrná světlá výška s vysokými zdvihy pérování zajišťuje vynikající ovladatelnost a skvělou průchodnost v těžkém terénu.
EXTRÉMNĚ TUHÝ RÁM
Rám z chrommolybdenové oceli je mnohem pevnější než běžný ocelový. Tuhý a odolný rám zaručuje vynikající stabilitu a dokonale přesný pocit z jízdy.
SUVERÉN V KAŽDÉM TERÉNU
Pohon 2WD / 4WD, dva diferenciály* s elektrickými uzávěrkami a špičkové pneumatiky s vynikající trakcí - se Snarlerem vás žádná překážka nezastaví.
* dle specifikace
VŠESTRANNÝ POMOCNÍK
Výkonný Snarler utáhne bez problémů téměř cokoliv. Na masivní nosiče můžete naložit až 120 kg nákladu, nebo na ně namontovat praktické držáky příslušenství. Elektrický naviják vás spolehlivě dostane z jakékoliv situace.
ÚLOŽNÉ PROSTORY
Na výletě i při práci je dostatek úložných prostorů prostě k nezaplacení. Příruční schránka před sedadlem pojme vše, co chcete mít po ruce. Velký zadní box je navíc uzamykatelný.
NÁDRŽ 23 L
S nádrží na 23 litrů prozkoumáte daleko víc cest, zažijete daleko víc zážitků, můžete pracovat déle bez neustálých starostí o tankování. Díky velké nádrži se váš akční rádius výrazně prodlouží.
MOTOR
Typ: |
čtyřtaktní jednoválec DOHC |
Objem: |
570 ccm |
Výkon: |
44 k |
Točivý moment: |
48 Nm |
Palivový systém: |
elektronické vstřikování paliva (EFI) |
Chlazení: |
kapalinou a olejem + olejem chlazený píst |
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: |
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: |
automatická, P/R/N/L/H |
Motorová brzda: |
ano |
Přední diferenciál: |
s elektrickou uzávěrkou |
Zadní diferenciál: |
s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace) |
PODVOZEK
Rám: |
extrémně pevný trubkový rám z chrom-molybdenové oceli |
Zavěšení: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování: |
hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih: |
180 mm vpředu / 210 mm vzadu |
Brzdy: |
hydraulické kotoučové |
Kola: |
12" ocelové disky |
Pneu: |
přední 25 x 8 - 12 / zadní 25 x 10 - 12 |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Celková délka: |
2 200 mm |
Celková šířka: |
1 280 mm |
Celková výška: |
1 320 mm |
Světlá výška: |
270 mm |
Rozvor: |
1 300 mm |
Výška sedla: |
930 mm |
Hmotnost bez náplní: |
360 kg |
Přední nosič: |
kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg |
Zadní nosič: |
kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg |
Palivová nádrž: |
23 l |
VÝBAVA
elektrický naviják, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 12" ocelové disky, pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí,
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka (SPZ): ANO (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.